Omhu som
fag- og journalsystem

Fag- og journalsystem i ett

Omhu fungerer som et komplett fag- og journalsystem. Du kan dokumentere journalpliktig helsehjelp, kartlegge behov, og følge opp med automatisk statistikk.


Med fleksibel tilgangsstyring bestemmer du hva ansatte skal ha tilgang til – tilpasset hver enkelt tjenestemottaker.

Omhu som fag- og journalssystem passer for deg som

Funksjoner_Transparent

Trenger et komplett system

Med lett tilgang på viktig og riktig informasjon, samt mulighet til å gjøre nødvendige registreringer, håndtere legemiddel og føre journal passer Omhu for deg som ønsker et komplett system. Videre kan du planlegge og administrer arbeidsoppgaver, sende elektroniske meldinger, følge opp protokoller og vedtak, samt rapportere med automatiske rapporter som underlag.

Nettverk_Transparent (1)

Ønsker et spesialisert system med mulighet for integrasjon

Omhu brukes både av kommuner, BPA-leverandører og private aktører. Systemet kan benyttes alene eller integreres med andre systemer. All informasjon lagres trygt og er lett tilgjengelig.

Omhu som fag- og journalsystem er utviklet spesielt med vekt på

Atferdsregistreringer

  • Frekvensregistrering
  • Forenklet kartlegging (FAK)
  • Utvidet kartlegging (3 – 5 term)
  • Automatisk generert graf og scatterplot

 

Mål og tiltak

  • Mål, tiltak og evaluering
  • Arkivering av evalueringer
  • Knytt registreringer direkte til aktiviteter i kalender
  • Evaluer mål og tiltak i graf
Omhu symbol

Generelt

  • Dashboard for oversikt over tildelte aktiviteter og oppgaver
  • Arbeidsplan for tildeling av aktiviteter
  • Journalnotat
  • Intern meldingsutveksling
  • Maler
  • Legemiddelhåndtering
  • Filområde

Skjema

  • Digital utfylling av skjema
  • Forhåndsutfylt enkeltmelding og kapittel 9. m.fl.
  • Digital signering
  • Mulighet for egne skjema

Planlegger

  • Aktiviteter i kalender med handlingskjeder og verdifelt
  • Planlegg aktiviteter i dagsplaner og ukeplaner
  • Tildel aktiviteter til ansatte og knytt disse opp til tjenestemottaker
  • Automatiske rapporter basert på innhold registrert i aktiviteter og verdifelt.
  • Ansatt- og tjenestemottakermodul
  • Admin-side
  • Tilpassing av tilganger med roller og tjenestekategorier
  • Rapportering
  • Digital brukermanual
  • Mulighet for tilleggsfunksjonalitet (egen avtale)

Vil du vite mer?

Er du interessert i å vite mer om Omhu sin funksjonalitet? Book en demo, eller ta direkte kontakt med oss for en uforpliktende prat. Vi ser frem til å høre fra deg.