Omhu for
dine behov

Nettverk_Transparent (1)

Omhu er et fleksibelt system som fungerer like godt for én bruker som for 500. Vi har utviklet en skalerbar modell som tilpasses ulike behov, som gjør at Omhu passer alt fra enkeltpersoner og mindre organisasjoner som vil teste løsningen, til større virksomheter som ønsker å ta i bruk avanserte funksjoner. Omhu kan også skreddersys og integreres med tredjepartsløsninger som en del av et større økosystem.

Omhu tilbys i tre ulike lisensmodeller

Omhu Start

Passer for mindre ogranisasjoner eller de som ønsker å prøve Omhu

Få tilgang på alle Omhu-funksjoner gjennom forhåndsoppsatte roller og tjenestekategorier. Kom raskt igang!

  • Implementeringspakke ved oppstart
  • Lisens per tjenestemottaker
  • Ingen driftskostnader
  • Mulighet for inntil 5 tjenestemottakere
  • Ingen begrensning på antall ansatte
  • Kan manuelt oppgraderes til Total
Leveres innen 2 virkedager

Omhu Total

Benytt Omhu i egen database med total kontroll

I tillegg til å ha tilgang på alle omhu-funksjoner, har en også full administrator tilgang for oppsett av roller og tjenestekategorier!

  • Implementeringspakke ved oppstart
  • Lisens per tjenestemottaker - volumrabatt
  • Egen database, driftskostnad tilkommer
  • Mulighet for superbrukeropplæring
  • Ingen begrensning på antall tjenestemottakere
  • Ingen begrensning på antall ansatte
  • Kan automatisk oppgraderes til Total+
Leveringstid inntil 10 virkedager

Omhu Total+

Skreddersydde løsninger som bygger videre på Omhu total

Med denne løsningen er det mulighet for tilleggsavtaler for skreddersøm av egne moduler f.eks datautveksling mot tredjepart

  • Alle funksjoner fra Total
  • Implementeringspakker for ønskede tilleggsfunskjoner
Leveringstid etter avtale

De ulike modellene sammenlignet

FunksjonStartTotalTotal+
Alle tjenestemottaker- og ansattfunksjoner
Implementeringspakke
Ubegrenset antall ansatte med mulighet for innlogging
Administrere tjenestemottakere og ansatte
Kunden eier sitt innhold i databasen
Innlogging med ID-Porten
Egen database
Superbrukertilgang til admin-side
Egen databehandleravtale / ID-porten avtale
Ubegrenset antall tjenestemottakere
Integrasjon mot tredjepartsløsninger

Omhu Start – Enkelt of effektivt

  • Omhu leverer et ferdig, gjennomprøvd standardoppsett som dekker de viktigste kravene – raskt og problemfritt.

Omhu Total – For total kontroll

  • Systemet kan tilpasses organisasjonen deres helt ned til minste detalj. Dere står fritt til å gjøre endringer i oppsettet selv, når behovene endrer seg.

Omhu Total+ – For sømløs kommunikasjon

  • Ta steget videre med sømløs integrasjon mot andre systemer dere allerede bruker, og få alt til å spille perfekt sammen.

Implementering av Omhu - avgjørende for suksess

En god implementering handler om mer enn bare teknologi – det handler om mennesker, behov og prosesser. Derfor implementerer vi med Omhu – bokstavelig talt. Vi skreddersyr løsningen for hver enkelt kunde, og sørger for at systemet passer deres organisasjon – ikke omvendt. Med tett oppfølging og god dialog sikrer vi en trygg og effektiv overgang, slik at dere får fullt utbytte av mulighetene.

ImplementeringspakkeStartTotalTotal+
Ansatt og tjenestemottaker
Hverdagen
Oppsett database og admin
Tilleggsavtaler

Eksempel: Ved oppgradering fra Start til Total, trenger en ikke å ta “Ansatt og tjenestemottaker”, samt “Hverdagen” på nytt. Implementeringspakker tilpasses kunden i hvert enkelt tilfelle.

Vil du vite mer?

Er du interessert i å vite mer om Omhu sin funksjonalitet? Book en demo, eller ta direkte kontakt med oss for en uforpliktende prat. Vi ser frem til å høre fra deg.